Besök av Ebba och Markus

I kväll kom Markus och Ebba förbi och busade med Edvin en stund. Han blev så glad. Han visade sin nya leksak som jag köpt på Lions loppmarknad för 20 kr, ett riktigt fynd. Annars har det inte hänt så mycket. Markus och Tommy har varit till Norge och fiskat. Jag har haft Modevisning och tjejkväll förra veckan så det har varit fullt upp. I går tog vi hem husvagnen som jag ska städa upp i morgon och kanske blir det till att ställa den i Piteå till helgen. Jag längtar , nu är sommaren nästan här. Synd bara att det blir så mycke trädgårdsarbete men jag har bestämt mig för att ta bort alla blombänkar. Vi är ju ändå på havsbadet nästan jämt. Tänk om det fanns en trädgårdstomte som kom i natt och gjorde fint, det hade varit toppen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0