Nu blir det dagis på tisdag!

Nu är det klart att Edvin ska börja på dagis, haren / Lille skutt ska han vara på. Jag har bara hört bra saker om det dagiset så det känns bra.  På tisdag så börjar inskolningen som tar ca 2 veckor. Det blir spännande att se hur han är bland andra barn. Vi var på badet i fredags och han verkade längta efter att leka med dom andra barnen. Han pekade och lät en massa när han såg dom. Rädd för vatten var han inte , ju mer det skvittrade i ansiktet desto roligare var det. Ska försöka ta mig dit på fredagar fast man är trött. Nu är jag i en trött svacka. Jag fatttar inte att man kan vara så trött och sova så mycket. I förra veckan var det mycke på jobbet men ändå. I går sov jag mellan 15-18 med Edvin och la mig igen 22,00 utan problem. I dag har vi sovit två gånger på dan och nu 21,30 ska jag gå och lägga mig. Hoppas det vänder snart för nu ska jag ju börja jobba halvtid. Det blir kul.
God Natt och hoppas ni är piggare än jag.


Kommentarer
Postat av: Loella

Fanny var på lilleskutt!! Det var jätte bra jag...jag vill ha plats där nu också!!

2010-03-08 @ 19:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0