Pitehavsbad

I helgen drog vi husvagnen till havsbadet. Vi fick inte ställa oss på den plats vi ska ha utan tillfälligt på ön tills gräset har växt på vår plats. Jag såg inte ett strå fattar inte hur dom tror att det blir gräsmatta på två veckor. Vi blev i allafall bjudna på middag av havsbadet och det var gott och trevligt med en krogshow. Edvin mår mycket bättre och ska på dagis i morgon. PÅ jobbet är det fullt upp. Telefonen ringer konstant , alla är ute i sista minuten före skolavslutningen och vill bli klippta. Tyvärr har vi smockfullt och är kort om folk så vi måste tyvärr neka. I kväll har jag uppdaterat med nya kläder på bloggen och planterat några blommor i balkonglådorna. Nu ska jag krypa till sängs så jag orkar upp klockan 06 när alarmet ( läs Edvin) vaknar. God Natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0