Aldrig får vi vara friska

Tar det aldrig slut ? Nu har Edvin dragit på sig övreluftvägsinflammation och är täppt i luftvägarna. I går fick vi sova över på sjukstugan och inhalera så det underlättade andningen. Allt gick bra och nu har vi en inhalator hemma. Det har funkat bra i dag och febern har gått ned så jag hoppas det går åt rätt håll. Jag fick avboka mina kunder idag men i morgon ska tommy vara hemma sen är jag ledig resten av veckan och ska ta hand om min mysunge. Annars har det inte hänt så mycket. Tommy har byggt golv till förtältet som vi ska ta dit när det blir bra väder. NU regnar det för fullt och ska visst fortsätta så. Hoppas på fint till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0