vaccination igen

I dag har vi varit på ettårs kontrollen. Edvin vägde 13 kg , tung kille. Han fick sin tredje vaccinationsspruta  så i kväll har han lite ont i benen där dom stack. Två sprutor mot dom vanligaste förkylningarna och mot hjärnhinneinflammation och öroninflammation och en massa mer som jag inte kommer ihåg. Det är otroligt vad man kan skydda sig mot allt idag. Nästa spruta är om ett halvår och då tror jag det var mässling och påssjuka eller nåt sånt.
I kväll har jag gjort scheman för butiken och ska betala ut lite löner :( vill gå och lägga mig eller se lite tv en stund men det är bäst jag gör bort detta annars ska det bara göras i morgon när man ska ha fredagsmys, för visst är det fredag i morgon ? jag är så snurrig.
God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0