Öroninflammation

Idag var Tommy med Edvin till doktorn och han konstaterade öroninflammation. Edvin fick medicin så förhoppningsvis tillfrisknar han snart. Tommy har fortfarande feber men jag verkar klara mig men det kommer säkert till helgen när vi ska på laponia. Företagarna har årsmöte och prisutdelning och middag så det blir kul. Hoppas bara att vi är friska då. I morgon jobbar jag kort dag , det känns skönt .
Nu ska jag lägga mig, hoppas bara jag kan sova i allt oväsen. Dom borrar bergvärmen för fullt här utanför. Jag kan inte fatta att allt gick så fort. Tydligen kommer elementen i morgon så då kan jag glömma Tommy som barnvakt. Tur jag är ledig i helgen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Gabriella,



Du har en gåva att hämta på min blogg Qoola Qvinnor.



http://qoolaqvinnor.blogspot.com/2010/01/qoola-qvinnor-kreativ-blogger-award.html



Hoppas du blir glad!

Kram

Sivan

2010-01-28 @ 15:06:38
URL: http://www.qoolaqvinnor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0