Fortfarande riktigt förkylda !

I dag blev en inne dag. Jag och Tommy är förkylda men Edvin, markus och matilda verkar klara sig.
I kväll har vi sett på film och ätit godis. Mitt nyårslöfte sprack direkt. Jag som skulle börja om med herbalife efter nyårsafton. Jag har gått upp hela 5 kilo under julhelgen, det är skrämmande. Men i morgon tar jag nya tag. I morgon ska jag jobba i affären mellan 10-14 , hoppas det blir mycket folk och att jag känner mig friskare. Nyårsafton var jag riktigt tråkig och gick och la mig klockan 22,00 men jag orkade inte vara uppe. Markus och Tommy satt uppe och spelade spel och matilda var ute med kompisar. Nu ska jag gå och sova jag har ju varit uppe sent i kväll hela 22,40 så nu väntar sängen. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0