En ny gångare i familjen !

Nu har Edvin äntligen börjat gå. Han stapplar tappert och tokskrattar samtidigt tills han ramlar på rumpan. Han fyller ett år på söndag, helt otroligt vad tiden går fort. Jag har börjat jobba halvtid nu i veckan och det känns bra. Det är kul att börja klippa igen. Nu ska jag gå på tradera och lägga ett bud på nåt som svärmor har köpt. Plåster som man sätter under fötterna som drar ut gifter ur kroppen under natten. Man ser rent att dom blir svarta och luktar illa. Undrar om det funkar eller om det är lurendrejeri. Jag ska ialla fall prova. Det skulle hjälpa mot massor av krämpor som tex fibromyalgi men även stress och andra sjukdomar. Blir intressant att se om man blir lugnare och mer harmonisk.

Kommentarer
Postat av: Gunnel Vikström

Grattis Gabriella på födelsedagen hoppas att du får en fin dag önskar Nemo Gunnel o Kuno

2010-01-13 @ 16:50:03
Postat av: Gabriella

Tack Gunnel och Kuno ! Krama Nemo från mig.

2010-01-13 @ 19:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0