Pernilla är ju så bra !

Sitter och tittar på melodifestivalen och alla andra sover. Jag gillar verkligen Pernilla, hon och Jöback var bra. Snart får vi se hur det går. Jag har jobbat idag och det var riktigt roligt. Tommy har byggt ut affären med ca 10 kvadrat men det känns  mycke större. Det blev så fint.
Jag kommer att börja jobba mer i vår, ska försöka få in Edvin på dagis. Hade helst varit hemma tills efter sommaren men jag behövs på jobbet det är verkligen fullt upp. I morgon blir en slöar dag. Hoppas det inte blir så kallt så man kan ta en sparktur ,annars får jag ta tag i att städa garderoben.  Det är bara att inse man aldrig kommer att komma i  vissa kläder igen. Jag har som sagt varit på modemässan förra helgen och hittade ett märke som har större kläder som var riktigt tuffa och snygga. Jag satsar på nya kläder,så mycket lättare och roligare än Herbalife :)
NU tillbaka till melodifestivalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0