Måndag !

Vilken tråkig dag. Edvin är fortfarande sjuk och jag har inte gjort så mycket. I går däremot var jag uppe sent och gjorde om bloggen för salongen så nu kan man handla via nätet hos oss. I stället för en dyr E-handels sida med massor av kostnader och avgifter, räknade att det skulle kosta 17 000 kr att starta upp och sedan ca 2500 i månaden för att ha den uppe med betaltjänster och support. Hutlöst dyrt ! Jag skapade min alldeles gratis. :) Tyckte jag var ganska smart , Ha ha. Har redan hört av folk som vill beställa. Kul ! Fick hem massor av härliga vår kläder i dag från Cream , ska i morgon ta kort och lägga upp på bloggen. Bytte förresten domännamn ( med Donalds hjälp) till www.gabriellas.se
Lite lättare att komma ihåg istället för www.gabriellashairstyle.blogg.se , många kan inte ens stava till det. Nu ska jag facebooka ett tag så vi hörs
Kram Gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0