För trött för att blogga

Det var en givande helg i stockholm. Vi fick mycket gjort. Man är lite sliten i veckan därför har jag inte hunnit blogga. Försöker lägga min energi på företagshemsidan och det tar ganska mycket tid.
I morgon ska vi ha en annons i pitan och norran och jag är så sur på tidningarna som skickat i väg annonsen till tryckning utan mitt godkännande. Dom hade färglagt vår bild på personalen så vi ser ut som ett gäng clowner. Javisst kom och gör om er av ett gäng clowner. Så i morgon får man skämmas.
Dom lovade dock att om jag blev missnöjd så skulle jag få en ny annons utan kostnad, men då är ju skadan redan skedd. Nog om det. Nu ska jag lägga mig framför tv och mysa innan jag tuppar av. vaknade 06,00 och full rulle sen dess. Kram Gabriella
Lovar att lägga upp lite bilder på Edvin i veckan  men här är vår bild i orginal utan clown version

I tidningen ser det ut som att sara har gulsot och jag har ett kilo plommonläppstift och eventuellt kletat näsblod . Julia har röda äppelkinder :) så det kan bli

Kommentarer
Postat av: Christina

Har inte sett bilderna i tidningarna ännu, men det är tråkigt när man är missnöjd...

Jag måste bara säga att jag har fått supermycket beröm när jag haft på mig min nya tunika och tightsen med inbyggda benvärmare=). Kram

2010-02-26 @ 23:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0