Doktorsbesök igen

Jaha då var vi tillbaka till läkaren i dag. Solklart fall av öroninflammation igen. Det hade nog inte gått bort sen förra gången. Nu fick han starkare och längre kur så nu hoppas vi på en frisk kille i helgen.
Annars händer det inte så mycke just nu. Alla har ju varit förkylda så vi har mest slappat. Jobbat nån timma per dag och tagit det lungt. I morgon ska jag jobba mellan 9-11 skönt. Synd bara att det är så kallt jag vill inte gå ut i den här kylan och promenera när  Edvin är sjuk. Längtar tills det blir sommar. Vi fick papperna från Pitehavsbad i dag och vi har fyllt i önskemål om vart vi vill stå. Hoppas vi får samma plats som i fjol. Jag längtar så. Jag kommer att bosätta mig där nästan hela sommaren. Tills jag blir less.
Nu ska jag gå och lägga mig
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0