Nyklippt


Man kan ju inte va son till en hårfrisörska och se ut hur som helst. I dag klippte jag Edvin för första gången. Det spretade åt alla håll och kanter men jag klippte ner det så nu ser det bättre ut.
Han var lite svår att fånga på bild eftersom han aldrig är still.
I veckan har han varit hemma från dagis och varit förkyld. Nu är det min tur att ta över förkylningen så jag blir hemma i morgon. Känns rätt hängig.
Vet att jag är dålig på att uppdatera bloggen men jag har inte kännt för det. Det är vår och man vill vara ute eller så jobbar man. Ska bli lite bättre lovar jag.
Nästa vecka har vi modevisning på butiken på onsdagen och torsdag är det tjejkväll öppet till 21 så det blir kul men fullt upp.

Nybadad i går , härligt ! Mormor har efterlyst ett kort med denna tröja men jag kunde inte hitta den. Hon hade den kvar hemma ( B12 spruta nästa)
Kram Gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0