Fullt upp med affärs bloggen !

Jag har lite ont om tid på kvällarna så det blir inte så mycket bloggande på min privata bloggsida. Tommy tycker jag sitter lite väl mycke vid datorn på sista tiden men det kommer nya leveranser som ska fotas och läggas upp hela tiden så det är tidskrävande.
Allt är igentligen som vanligt. Det är härligt att det är vår och solen har tittat fram. Längtar till sommaren. Ska i kväll göra schema för sommaren. Folk börjar redan boka tider i juni och juli så jag måste göra klart hur vi alla ska jobba.
Jag lägger upp lite bilder , självklart på underverket.

Vem tror ni har köpt den här tröjan ? svårt att gissa.

Storfiskarn ! Tjapps fisketävling.


Träffade Lisa och Elias ( 4 månader ) på Greya knut och tog en fika.
Världens sötaste bebis!!! 
Edvin är ju en stor kille nu 1 år och 4 månader i övermorgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0