Tidig morgon ! eller rättare sagt mitt i natten.

Nu har Edvin börjat med tidiga mornar. Jag som varit så bortskämd hela sommaren då han vaknat vid 9 . I morse vaknade han 05,30 och tyckte att vi skulle leka. Jag satt på golvet i vardagsrummet och kämpade för att hålla mig vaken. Edvin tror nämligen att han kan gå. Han ställer sig upp mot någon möbel och så tar han ett kliv rakt ut och ramlar i hop, så man får hela tiden parera och fånga honom.
Lite jobbigt faktiskt man är ju rädd att han ska slå sig. I dag somnade han 17,30 så han lär väl vakna ännu tidigare i morgon runt 4 eller nåt sånt, kul. Bäst jag går och lägger mig snart så jag orkar upp.
Skulle vilja se den galna Ankan på tv klockan 21 men jag kanske sover då. Hon är inte klok den damen. Vilka värderingar, Hm. Stackars hennes barn.



Mormor har tagit fram min gamla häst till Edvin och det gillar han, kanske blir han en häst kille som matilda önskar


Han älskar tidningskorgen där han kan stå och slita papper.


05,30 och helt galen.

Kommentarer
Postat av: Kajsa G

Så sööt! Och vilka söta små tänder som har tittat fram ;-)

Håller fullständigt med dig ang. Anna Anka, vilken hemsk människa.. och fruktansvärt synd om hennes barn.. huvva.

2009-09-29 @ 12:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0