I morgon ska vi på 8 månaders kontrollen på Bvc

Som sagt tiden går alldeles för fort, nu är han åtta månader. Vi ska på mätning och vägning i morgon, det blir intressant. Jag tycker han växer så det knakar. Han har i helgen ställt sig upp mot tvmöbeln alldeles själv men ramlade snabbt i hop på golvet. Det dröjer nog inte länge så går han. Till min fasa. Hur ska man hinna med, han är ju redan överallt. I helgen har Tommy jagat och jag jobbat lite på affären. Det var som vanligt mycke pitebor som var här och handlade, kul att dom kommer hit.
Tommy fick inte skjuta nån älg tyvärr. I går kväll såg vi filmen "Män som hatar kvinnor "
, den var ruskit bra. Ångrar att jag inte läste boken först ,den är ju oftast bättre än filmen.
Nu ska jag gå och lägga mig, har haft  så hemsk migrän hela dagen och det verkar inte avta. Hoppas den är borta i morgon. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0