Hej igen , det var länge sedan.

Jag har inte bloggat på ett tag för att jag varit sjuk i hjärtmuskel inflammation och blivit ordinerad vila. Det är precis vad jag gjort denna sommar, vilat upp mig så det änns bättre men jag måste fortfarande ta det lungt. Jag får jobba två timmar per dag och det räcker. Sen ska jag vara mammaledig tills Edvin får börja på dagis nån gång i januari. Edvin växer så det knakar nu är han snart åtta månader. Har fått fyra tänder, masar och springer om en galning i gåstolen. Full rulle jämt .
Men det är så mysigt att få vara tillsammans och ta vara på tiden och inte stressa. Det blev nog lite mycke där ett tag med flytten och allt. Vi har sålt stugan så nu har vi ett stressmoment mindre. Där skulle det underhållas och byggas och jag trivdes inte där. Alldeles för mycket mygg och knott. Inte ens myggtältet hjälpte. Tacka vet jag piteåhavsbad. Det är himlen för mig. Bra väder ,goda vänner och myggfritt. Där trivs jag. Längtar redan till nästa sommar.

Kommentarer
Postat av: Kajsa G

Å kära nån, är Edvin redan så stor :-)

Ja man hänger ju inte riktigt med nu, då vi inte

är grannar längre och inte ser varann lika ofta (typ aldrig rättare sagt) Skönt att du mår bättre igen! Kanske man får se nån ny bild på Edvin snart? :-)

Ha det så jättebra!

2009-09-09 @ 08:45:20
Postat av: Christina

Kul att du är tillbaka!!!

Som sagt, det blir ett besök i affären alldeles snart, blev sugen när jag såg nya skyltningen.

2009-09-09 @ 20:57:40
Postat av: Christina

Provade nyss att skicka en kommentar men lyckades inte. Med risk för att det blir dubbla...

Kul att du är tillbaka i bloggvärlden. Ska som sagt var besöka butiken så fort jag kan, blev sugen när jag såg den nya skyltningen...

2009-09-09 @ 21:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0