Göra om hemma !

Nu har jag kommit in i ett il då jag inte är nöjd med mycket hemma. Jag har i veckan tjatat på Tommy om att få börja måla runt fönsterna men jag fick blankt Nej. Då frågade jag om jag kunde få måla rumsmöblerna vita och kökssoffan men det fick jag inte heller. Trist, jag tycker att allt är så beige och tråkigt här hemma. Jag saknar det vita och gråa som var i förra huset. Jag ska göra som jag gjorde med köket, måla när han åker bort och jobbar HA HA. köket blev ok tills vidare men måste bytas i framtiden. Synd att det är så dyrt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha, så brukar jag göra, jag drar igång en massa projekt när Patrik är borta och jobbar - sen får han snällt hjälpa till att färdigställa när han kommer hem igen... Inte så uppskattat alla gånger =)

2009-10-29 @ 10:46:39
URL: http://annasplejs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0