En sån dag !

Började dagen med att dra ut en tand som jag varit och försökt rotfylla 3 gånger men dom har misslyckas och nu var jag tvungen att dra den. Det gick bra men jag har lite värk i kväll. Nu sitter jag och drar mig för att betala räkningarna på företaget så jag bloggar en stund i stället ( mycket roligare). I dag är min sjukskrivning över men nu ska jag vara mamma ledig fram till februari. Det blir skönt. Jag ska jobba lite i affären men kommer inte att  klippa. Det är nog mycket med allt kring butiken. Vi har fått hem massor av kläder och i morgon kommer ett lass med smycken och väskor från Paris. Det blir kul.Vi håller på att förbereda för modevisningen som är nästa vecka så nog har man att göra. Undrar hur jag hann med allt när jag jobbade heltid som frissa
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0