Bus ungen

I förrgår var det inte kul. Edvin naknade 02,00 och tyckte det var morgon. Jag var hur trött som helst. Vi var uppe och lekte till 05,00 men sen somnade han en och en halv timma. Jag vet vad felet var och det är för att jag lät honom somna för kvällen 17,30. Men i går var jag hård  ,vi var uppe till 20,00 och lekte men det var en trött kille som somnade men sov hela natten till 05,45 , lite tidigt att vakna men vi fick i alla fall en hel natt sömn. Nu tar han sin tupplur så då passar jag på att skriva några rader. Det blir inte lika ofta som jag skriver. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. I dag ska jag jobba på affären mellan 16-18. Vi har fått hem massor av fina kläder ,så det är riktigt roligt att jobba. På fredag ska vi eller rättare sagt Tommy montera upp ny front på Butiksfastigheten och jag ska få upp mina nya rosa skyltar .Det kommer att bli så snyggt. Kanske lite väl rosa men vi kommer defenitift att synas och det är ju vitsen med det hela. Jag ska ta kort och ladda upp så ni får se när det är klart.

Kommentarer
Postat av: Christina

Vad spännande med nya skyltar!

Ja, dom små liven brukar se till att man inte känner sig alltför utvilad jämt. Men som du vet så kommer det ju tider när dom sover till 1-2 tiden på dan...=)

2009-10-01 @ 15:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0