Söndag och vi kan äntligen slappa

Som jag har berättat har vi städat  som bara den hela helgen för idag hade vi visning på huset. Det kom några familjer och flera verkade intresserade.  Nu längtar jag bara att få flytta. I morgon flyger Tommy ner till Stockholm för att hämta hem en Smart car som jag ska få ha gratis i två månader. Jag har tagit hem ett nytt märke som heter Blend, inte blend kläder utan ett helt annat märke som säljer frisör produkter  som Shampo och spray mm. Bilen som jag får låna är full av reklam samt min logga. Stackars Tommy måsta köra från stockholm i denna lilla bil. I kväll så är det wipeout men vi har haft främmande hela kvällen så jag har inte hunnit se det men jag har spelat in och ska om en stund sätta mig och tok skratta. Lite roar. Vi har haft besök av Moster Ulla och Arne, Sara-maria och Tomas med barn och Dick och Farmor Berta. Fullt hus hela dagen, Kul. 


Nya produkterna
www.blendhair.com


Ungefär en sån här bil ska han hämta
Undra hur fort den går ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0