Slöar dag !

Idag har vi inte gjort ett vettigt handtag på hela dagen. Dagen började med att jag vaknade klockan 03,00 och kände mig klar vaken, kunde inte sova. Jag gick upp och fikade oboy och mackor, satte mig vid köksbordet och tittade ut på solen som lyste. Det var en vacker morgon. Var uppe en timma och gick sedan och la mig igen på den sköna tempurmadrass som jag lånat. Kan det ha varit den som fick mig att känna mig så pigg eller var det att det var så ljust ute. Jag vet faktist inte men vi får väl se efter i natt. I morse när Tommy vaknat så gick vi en promenad till kyrkogården och tog bort lyktorna på hans fars grav. Vi ska plantera något fint till veckan, hoppas bara att värmen håller i sig så det inte fryser.
Sen gck vi förbi vårt nya hus. Där på gatan stod flera grannar och surrade med varandra. Dom var jätte trevliga och det känns bra att flytta till kvarteret. Jag frågade om det var mycket mygg eftersom det ligger nära ringlet och min fasa blev bekräftad, det är ett mygghål. Så i morgon åker vi till Luleå för att köpa ett partytält med myggväggar som jag kan ha på baksidan i sommar för annars går jag inte ut. Jag vet att jag är hopplös men jag gillar inte flygfän.


Längtar till en myggfri sommar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0