Packa eller inte packa det är frågan !

ja då sitter jag här och funderar på vad vi ska göra i helgen. Ska man börja packa ner grejor i kartonger eller ska man lungna sig nån vecka. Vi ska ju flytta om tre veckor så det hade varit skönt att förbereda lite men Tommy säger att jag oftast har för bråttom och kanske borde lungna mig ett tag. Han vill åka till luleå i helgen och kolla på kök och annat gott men jag kände inte för det så vi stannar hemma. Det har varit så mycke i veckan med inköpsträffar och tjejkväll i går så jag stannar gärna hemma. I dag om en stund ska vi till prästen angående dopet, så nu får man skärpa tillsig :) och tänka på vad man säger. Skämt o sido, det känns skönt att det är lars-martin. Han har jag hört är bra. Det ska bli kul med dopet för Stina och Micke och Nils och Jenny ska  döpa Svea och Tea samtidigt. Edvin och hans flickvänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0