Onsdag kväll !

Då var det onsdag igen och Greys anatomi. Jag har bara för några månader sedan börjat se den serien. Jag brukar följa Desperata husfruar och Nip/Tuk och wipeout. Jag är lite dålig på att se tv, jag tycker om att sitta vid datorn.
I morgon kommer Tommy hem, det känns skönt. Då ska vi börja flytta, spännande :)
Nu sover Edvin och jag kollar runt på datorn. Det är farligt, man hittar så mycket kul att handla på blocket och tradera. Hittade en eleftant som man kan vagga eller ha på hjul på till Edvin på blocket  för 200kr så jag ringde Tommy och bad att han skulle hämta den i Umeå, men han hadde ingen lust att köra 4 mil och hämta den. Han hotade med att koppla ut internet, skämt o sido.  Nä nu har jag bloggat färdigt  för i dag , har inget vettigt att skriva .
Hej då

Vill ha !  Får ej
:(

Kommentarer
Postat av: matilda

KÖP DEN! KÖP DEN! :D:D:D kraaam

2009-05-28 @ 09:54:41
URL: http://www.matildaomallt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0