Nya Huset !

 Idag fick vi nyckeln till nya huset. Det känns så roligt att äntligen få flytta in. I morgon bitti ska vi städa huset och sedan börja köra saker. Det går säkert fort eftersom vi får hjälp av många. Mamma och pappa och Berta och Dick har lovat att hjälpa till.  Vi hoppas på att flytta klart i helgen. Känns dock lite pirrit att bo själv  till veckan men det ska nog gå bra. Vi har ju larm på huset eftersom han haft affären där så jag känner mig ganska trygg inte för att det är nån större fara i Arvidsjaur och så har jag ju vakthunden Mitzi.
I kväll ska vi grilla och ta det lungt för i morgon kör vi för fullt.



Kommentarer
Postat av: Markus

2009-05-29 @ 20:19:44
Postat av: Anna

Vad kul!

Lycka till med flytten i helgen!

Kram Anna

2009-05-30 @ 09:18:48
URL: http://annasplejs.blogspot.com
Postat av: Sofie

Grattis till ert nya hus!!

Ring gärna när du har tid, du verkar ha så fullt upp så jag kommer mig inte för att ringa......



Många stora kramar

Sofie

2009-06-01 @ 10:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0