Ledig i 4 dagar, oj så skönt!

Jaha då var det äntligen onsdag och jag har klippt min sista kund för i veckan. Det känns så skönt att få vara ledig, börjar känna mig trött. Det har varit mycket på sista tiden med flytten och min rygg som har pajat ( har kommit av helt med träningen för det finns inte nog med timmar på dygnet). I dag var jag hos muskelsnickarn, jag känner mig lite bättre men jag tror det kommer att ta ett tag och flera behandlingar innan det blir helt bra. Jag fick låna en tempur madrass av honom och ska nu provligga den en vecka så vi får se om det blir bättre då kanske jag investerar i en sådan Jag har beslutat mig för att vara ledig hela juli och aug i  sommar förutom några dagar. Jag ska vila upp mig och vara tillsammans med Edvin och mysa. Jag längtar tills jag blir ledig och vi är på plats i nya huset. I morgon ska jag packa och fixa lite här hemma. Det verkar ju som om det ska regna så det kvittar vad man gör. I kväll har Tommy bjudit på grillat, det var super gott. Tur han fixar med maten för annars skulle vi bara äta makaroner och korv , och jag som en gång funderade på att bli kock, hur tänkte jag riktigt.
Nu är det Greys anatomi men jag spelar in det så jag kan se det dagtid då jag är pigg och glad utifall det är något dramatiskt denna gång också.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0