I dag har jag konstaterat att det är 6 veckor till midsommar, sen vänder det igen !

Nu lät jag pessimistisk men det var inte meningen. Herre Gud snart är det midsommar. Hoppas verkligen att vi får en varm och skön sommar. Nu pratar alla kunder om utlandsresor och semestrar och jag ser bara en massa jobb med flytten. På tal om jobbet, vilken katastrof sommar det kommer att bli i år med tanke på hur dom slaktar storgatan. I dag gick det knappt att ta sig till jobbet. Det dammade fruktansvärt så vi kunde inte ha öppet dörren. Hoppas bara det är värt det och att vi får en fin gata

 

Thailand för nåt år sedan , man får leva på minnen  :)

Att vara i stugan funkar också bra, lite kallt bara.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men med den lilla bilen är det väl inget problem att ta sig fram - ta trottoaren :D

Nä, skämt åsido, jag hoppas att det blir fint!

Kram Anna

2009-05-05 @ 06:37:27
URL: http://annasplejs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0