En kväll på nätet

I kväll har jag suttit på nätet och kollat efter foto utrustning. Jag planerar att i nya huset ha min E handel och studio i  garage delen , där kan jag  ta bilder på kläderna. Jag har förstått att det är viktigt att ha bra ljus och en snygg bakgrund men det är otroligt dyrt. Kamera det har jag men måste köpa till stativ, blixt och bakgrund. fick tips på olika forum om hur man kan göra billiga lösningar så jag får börja så. Tommy undrar när jag ska få nog och jag svarade aldrig eftersom jag känner så.( Han fasar) Jag kan bara inte tänka mig att stanna upp i utvecklingen av mitt företag för jag älskar det jag gör och vill prova nya grejer hela tiden. Knäpp kanske men jag mår bra.

Kommentarer
Postat av: jenny wikström

Men man kan altid ändra ljus och sådat i datorn efter du tagit bilden...

Man kan kolla på vilken slags lampa man har i taket.

På min kamera kan jag ställa ljuset själv då jag fotar,om jag tycker att en bild är för mörk eller ljus tex..Jag har en nikon d40 som jag köpt på net on net med två objektiv till och den kostade ca 4500 kr.Där har dom även billiga stativ och dyl..Sen så kan du ju köpa endast ett kamerahus och köpa billigare objektiv som inte är orginal märke fast typ lika bra..Lycka till

2009-05-12 @ 14:07:55
URL: http://jennybloggen.blogg.se/
Postat av: Sara-Maria

Tjena!



Jag hittade hit :-)

Vad har du för e-post så jag kan skicka en "inbjudan" att läsa min blogg...

2009-05-12 @ 20:56:00
Postat av: Gabriella

Hej sara maria. Kul att du hittade hit.

Min adress är [email protected]

2009-05-13 @ 22:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0