Edvins dop 20090516

I helgen har vi haft dop i Arvidsjaurs kyrka. Edvin döptes till karl Edvin Eklund. Vi hade fika i församlingshemmet. Vi bjöd  på smörgåsar som Berta gjort och Maräng tårta som mamma bakat. Mycket gott.
Här är några bilder från dopet .

Min lilla sjöman


Lars-martin var vår präst

Världens vackraste gosse !

Krama mig ofta så blir jag glad och trygg,
låt mig känna mig älskad även om jag varit stygg.
Stå fast, ni som är vuxna, trots mina prövningar och test,
för även om jag klagar är ni ändå bäst.
Visa mig i handling vad respekt är för någonting,
lär mig se det vackra i världen runt omkring.
Tala om att jag duger just precis som jag är,
och låt mig höra ofta att jag är er väldigt kär.
Låt vårt hem vara ett ställe där tolerans och kärlek bor.
och kom ihåg att man kan leka även om man blivit stor

Kommentarer
Postat av: Anna

Han är nu vacker er lille Edvin :-) En riktig sötnos!

Ska prova ringa dig nån dag, måste klippa mig och du hade ju klippt Sara-Maria så snyggt så valet var lätt att uppsöka dig!

Kom gärna förbi och hälsa på i fjällbonäs nån gång, skulle vara kul!



Kram Anna

2009-05-18 @ 06:00:05
URL: http://annasplejs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0