Blåbärskalas och ny keps

I går var vi till luleå och tittade på kök för inspiration till nya huset. Allt var dock så dyrt så det får vänta till nån annan gång. Hittade fina golv på K-rauta till bra pris men vi får handla dom sen för det var så fullt i bilen med barnvagn och partytältet som jag köpte på jula för endast 599kr, vilket fynd.
I dag lördag tänkte jag gå en promenad men just nu haglar det så promenaden får vänta. Edvin har ätit blåbärspure nu på morgonen, det var väl så där. Tack vet han vällingen. I går hann jag in på H&M och Lindex och handlade edvin några nya mössor för dom han har ramlar bara i ögonen. Jag köpte också en fin keps. Här är några bilder från i morse.

Blåbärs Kaos

Gott Nja



Vadå bonddräng ?

Gangsta Rap  ?


Mammas pojke !

Kommentarer
Postat av: sandra

Han har blivit så stor!! =)

2009-05-23 @ 23:03:10
URL: http://firstsight.blogg.se/
Postat av: jenny wikström

Så söta kort..Och vad fin du blev på kortet..

Lycka till med flytten. kramiz jenny

2009-05-24 @ 09:14:42
URL: http://jennybloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0