Välkommen till min nya blogg!

Välkommen in i mitt liv med mina kära, min man Tommy och mina bonus barn Markus och Matilda samt vårt nya stjärnskott Edvin och mitzi så klart , vår hund. Vi bor i Arvidsjaur, ett mysigt samhälle med endast 8000 invånare. Vi har massor av snö och ser fram emot en härlig vår i  stugan. Där brukar  vi köra skoter och fiska. Jag är 34 år och har en frisörsalong och klädbutik. Just nu är jag mammaledig på halvtid då jag den 17 januari födde vår son Edvin. Att få vara mamma är helt fantastiskt.
Det här ar min dagbok och jag skriver från hjärtat om min familj, mitt företag. Jag kommer att visa kläder från min butik samt nya frisyrer mm.
Lev i nuet och njut av varje sekund!
Kram

Kommentarer
Postat av: matilda

hej! du har fin blogg :D

kram/matilda

2009-03-03 @ 17:12:11
URL: http://www.matildaomallt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0