Träning

I dag började jag och Lisa att träna. Vi var på Starkeman gymet klockan 08,30, kändes hurtigt värre. Det var skönt att komma i gång. Jag tog en sväng förbi solariet och bättrade på färgen och när jag kom hem så gjorde jag slingor i håret på mig själv. När jag kom till jobbet så klippte jag luggen och lite kortare på ena sidan. Alltid kul med lite nytt.
Jag jobbade sedan mellan 13-17,30. Tommy (den ständige kocken) hade lagat mat kyckling och sallad när jag kom hem ,super gott för en som har svultit hela dagen. Vi har nämligen börjat banta med Herbalife till frukost och lunch och sen middag som vanligt. Jag är grymt hungrig just nu men ska stå emot frestelsen. I morgon ska jag träffa Lisa 8,30 på gymet och sedan jobba mellan 13-17. Tommy fyller år i morgon så vi har kalas 17-18 sen måste jag i väg på handels möte. I morgon blir det nog ingen blogg pga späckat schema.
God natt

Kommentarer
Postat av: Veronica Lundstedt

Vilken underbar dag du haft!

Gymet,sola,slingor,klippning å middag på bordet när du kommer hem...jag blir inte lite sotis :(

Lycka till med bantningen, blir kul å följa upp hur d går.

Själv håller jag på med cambridge i perioder, jag känner mig nöjd men ett stort minus för mig är att jag älskar godis å sitta på fik alldelens för mycket att d är okej :(

Kramar från Veronica

2009-03-25 @ 10:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0