Tisdag

Idag var det en ganska vanlig dag. Vaknade, åt frukost, gick en promenad med Edvin, kom hem, gjorde mig klar för jobbet, jobbade 13-17, åt middag korv och makaroner, hälsade på mamma som kommit hem från sunderbyn, och klockan är nu 21,15 ska se lite tv, blogga och lägga Edvin.Så det var en ganska vanlig dag i dag.
Jag längtar redan till helgen. Då ska vi vara i stugan från fre-sön. Det blir skönt. Då ska jag passa på att sitta ute och läsa alla tidningar som jag inte hunnit med samt gå igenom vad jag ska lägga in för ordrar på kläder inför hösten. Det känns konstigt att titta på höst kläder nu när man längtar efter sommaren. Vi börjar få in sommar kläder på butiken nu. Packade upp två scarfs i går. Nu börjar Edvin gnälla så jag ska gå och ta hand om min son. Vi hörs alla ni som läser min blogg. Det är jätte kul att ni kollar, kommentera gärna . Jag kollade på statestiken och det är ca 15-20 läsare per dag. Undra vilka ni är ? Hur som helst Dröm sött och sov gott kram Gabriella


Ska snart få el inkopplat till skylten då blir det bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0