Shopping i piteå

Idag var jag och LIsa och Edvin till piteå och shoppade. Jag handlade alldeles för mycket, men det var kul. Äntligen kan man ha vanliga kläder. Man kan tycka att eftersom jag har egen butik varför åka till stan och handla men jag kan inte ha Ichi s byxor jag har alldeles för stor rumpa. Jag jobbar dock fortfarande på det problemet med Herbalife och det går rätt bra, tog bort 3 kilo i förra veckan.
Tänkte blogga i går men då hade jag inga batterier i musen så det sket sig. Jag har haft rätt så tråkigt nu när jag varit ensam. Jag har varit hos min mamma och lärt henne att vara på datorn. Hur man bjuder på tradera och hur man för över bilder med den digitala kameran hon köpt av mig. Jag tvingade henne att köpa den efter hon sprungit runt med sin gamla instamat kamera utan film och fotat Edvin. Det blev ju inget såklart.
I morgon ska jag träffa Lisa 8,30 och gå på gymet. Nu ska jag se desperata husfruar och sedan sova.
God natt
Kolla in butikens blogg där har jag lagt upp nya kläder som kommit in


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0