En lång dag!

vaknade 06,00 av att Edvin gnydde. Han hade en fis på tvären tror jag. Vi klev i alla fall upp och åt frukost, havregrynsgröt. Det var milt ute i dag så vi tog oss en promenad till mormor och morfar och drack morgons kaffe. Sen gick jag och Edvin till affären för att öppna klockan 11,00.
Idag kom inte Tommy hem från Luleå eftersom dom var tvungna att jobba över. Han jobbar på  kallax flygplats med snöröjning av banorna. Jag hade då ingen barnvakt så Edvin fick hänga med idag. Sara min nya elev skulle öva hela dagen så jag var där som stöd och för att instruera henne. Hon var jätte duktig. Edvin var snäll och glad  men sov lite,  nu har han somnat in 20,30 och då får jag tid att skriva några rader om i dag. Förresten vi fick hem solglasögon i dag från Blend samt en snygg huvtröja. Ska ladda upp en på den vid ett senare tillfälle, just nu känner jag mig för trött. Jag ska gå och lägga mig nu. Vi ses i morgon.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0