Elev klipp och nya kläder

I dag hade vi elev klipp hela dagen så Sara skulle få öva. Hon var jätteduktig. Sara har gått ut frisörskola i ö-vik och ska nu praktisera hos mig i 2 1/2 år innan hon tar gesällprov. Det börjar snart ytterligare  en elev till hos mig, hon heter Cecilia och är från Lycksele.
I dag tog Jag  och Marlene  kort på alla nya kläder som kommit- Kolla in den snygga huvtröjan endast 249 kr.
I kväll var jag på föreläsning på laponia. Handlade om mod och passion. Det var lärorikt och underhållande. Jag älskar att gå på sånt. Jag blir så inspirerad och börjar genast tänka på allt jag vill genomföra. Tommy tycker att jag inte behöver delta i såna föreläsningar, han tycker att jag har nog med passion och kreativitet :) skämt å sido

så nu sitter jag här och funderar på vad jag kan hitta på härnäst. Jo jag har börjat med en blogg som handlar bara om företaget www.gabriellashairstyle.blogg.se där kommer jag att lägga ut alla produkter och kläder som kommer in . Kolla in den .Kram



Kommentarer
Postat av: matilda

snygg tröja! :)

2009-03-05 @ 21:11:22
URL: http://www.matildaomallt.blogspot.com
Postat av: sandra

Du är ju gode påhittig, nåt mer kommer du nog på att göra =) Tur tommy är duktig på allt =)

2009-03-05 @ 23:13:52
URL: http://firstsight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0