Att ha för mycket att göra

I går var det späckat schema så jag han inte skriva nåt på bloggen. Jag tränade på morgonen sedan jobbade jag mellan 13-17. Vi hade kalas för Tommy mellan 17-18. Donald och Lisa, Berta och Dick ,Anna-grata och Erling och Markus var här. Vi åt smörgåstårta och prinsesstårta. Tommy fick en spikmatta som vi provat i dag ,inte skön men sägs vara effektiv. Jag fick smita från kalaset för att delta i Handels möte. Vi diskuterade tjejkvällen samt A-smällen. Mötet drog ut på tiden och slutade 21,30. Då längtade jag hem, det käntes som jag varit borta hela dagen och det hade jag ju nästan. Jag fick dåligt samvete mot Edvin så jag sprang från bilen in så jag skulle hinna lägga honom. Han var vaken och satt i sin babysitter och skrattade. Vi myste en stund och sedan somnade han.
I dag har jag varit ledig förutom ett möte på lapoina. Vi diskuterade framtidens turism i Arvidsjaur. Hur vi ska marknadsföra och investera pengar som polarcirkeln fått till ett project.
När jag kom hem gick jag och Tommy med Edvin och Mitzi på en promenad i det vackra  vädret.
Matilda kom hem i dag från öjebyn och stannar här till i morgon. Då åker Tommy till Luleå och jobbar i 7 dagar. Barnen åker till sin mor och jag och Edvin blir ensamma. Det blir tråkigt. Jag har ledigt i en vecka från salongen så jag ska  vara hemma tillsammans med Edvin.  God natt kram Gabriella

Kommentarer
Postat av: Maria Frohm

Hej Gabriella!

Gud va söt han är lille Edvin.

Vårhälsningar från Frohm´s i Malå

2009-03-30 @ 15:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0