Söndag och helt slut :)

Nä inte riktigt men det känns att man har stökat hela helgen. I dag rensade vi bland sakerna vi tog ned från vindan och har gjort i ordning för loppis tills på lördag och ev söndag.  Markus säljer leksaker och hockey skridskor och skydd i massor. Jag säljer kläder som blivit för småa ( en hel del ) och prydnadssaker, lampor och krukor. Vi säljer en sängram och en tvättmaskin och tumlare modell äldre samt en massa annat. Kom gärna förbi och kolla.
I kväll blir det Tommys ungspannkaka och fläsk, mums va gott. Nu ska vi ta en myskväll har jag tänkt, hoppas bara man kan sitta still.


Vi var till stugan en snabbis i dag och hämtade hem utemöblerna. Nu sitter blomlådorna på plats men det är fortfarande kallt så det blir till att bära in på nätterna.

Edvins rum är färdigt

Han har fått Nalle Puh tapet

I dag satte Tommy upp mitt efterlängtade väggord

Kommentarer
Postat av: jenny

Å så fina tapeter..jag älskar Nalle puh,men inte min dotter tyvärr..Där är det bara glitter och prinsessor...

2009-06-08 @ 12:58:01
URL: http://jennybloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0