Att inte ha tillgång till dator.

Vad jobbit det är att vara utan internet. Man blir riktigt ställd. Jag skulle göra bankärenden och adress ändring men det gick inte. Framför allt går det inte att blogga. Nu sitter jag på jobbet och skriver lite snabbt om vad som har hänt i helgen. Vi flyttade hela huset i lördags och sov där. Tommy hann slänga in tre nya golv i Edvins rum och kontoret samt Matildas rum. Det blev jätte fint med Ekgolv. Jag ska lägga upp bilder sedan. Jag handlade blommor i dag som jag ska plantera i trädgår  i veckan så nu  hoppas jag på sol men vädret såg inte så lovande ut. I kväll kommer Markus så det blir kul, då får jag lite sällskap i huset. Jag trodde att jag skulle vara skraj för att sova ensam  i ett så stort hus men jag har aldrig sovit bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0