Snart är det jul !

I dag veckan har det inte blivit mycket bloggande. Jag har jobbat i affären och vi har haft öppet till 19 varje dag. Så jag är lite trött nu och ska lägga mig tidigt. I morgon stängar vi 17. Då kommer Markus och Matilda hit och sover här tills på julafton. Vi ska äta jullunch och öppna paket sen far jag och Tommy och Edvin till min mamma på middag och Tomte och barnen far till sin mamma. Det blir en stillsam jul i år och det känns skönt. Jag tror  inte det blir någon juldans heller för jag ska jobba söndag och måste förbereda för mellandagsrean. Det är lite jobb det också. Hoppas vi får sälja mycket för jag har beställt hem mycket som kommer i januari annars vet jag inte vart jag ska he allt i butiken. Skulle behöva större lokal men vågar inte ens tänka tanken.
God jul på er alla ! Jag skriver nog nån rad och lägger upp lite bilder från julafton sen.
Kram Gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0