lördag

I dag har jag jobbat i affären. Vi hade fullt upp. Nu handlas dom sista julklapparna och danskläderna inför jul och nyår. Det är kul när det är mycket att göra för tiden går fort och man vet att det kommer in pengar till räkningarna. Jag har beställt hem mycket snyggt till våren och det börjas levereras i januari. Danskarna som jag beställer i från kan inte förstå varför jag inte köper shorts och bikinis men jag försöker förklara att vi har snö i april när det levereras. Nu är det i alla fall härligt ute , det känns som jul. Men jag har lite svårt att fatta att det är en 19 december i dag. Julklapparna är klara men ändå , lite dåligt med julstämmning har jag, hoppas den kommer. Nu sover Edvin och jag ska beställa hem mat från afrodite i dag. Känner mig lat och vill inte laga nåt. Det blir nog grillspett och stekt potatis. NU vaknar Edvin .Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0