Inköp i Luleå

I går var jag, Tommy och Marlene i Luleå på inköpsresa. Vi tittade på kläder för hösten. Det känns lite konstigt att handla höstkläder när vi inte ens har kommit över jul. Det var fina kläder i alla fall. Nya märken som heter Hillevi, Time, Clara. Jag köpte hem flera snygga jackor till hösten. Jag som hade bestämt att inte ha jackor eftersom det tar så stor plats men jag kunde inte låta bli. Dom hade en otrolig passform och vilken kvalite. På torsdag bär det i väg till Luleå igen för att köpa in mer från Peppercorn och Oxmo. I dag packade vi upp 3 stora kartonger med kläder på butiken så nu är det trångt. Måste flytta om lite i morgon och flytta sminkstället och ställa dit en hylla där vi kan ha jeans och leggings så det blir bättre om plats att hänga blusar och tunikor. Gå in på min företagsblogg i morgon gabriellashairstyle.blogg.se då ska jag lägga upp bilder på skyltfönstrena ( glöm inte att rösta på oss på arvidsjaurshemsida) och på våra nya kläder. Nu ska jag se äntligen hemma och Desperata husfruar och sen blir det god natt. Är fortfarande så trött.

Kommentarer
Postat av: Erika Markusson

Hejsan!



Vilken fin blogg du har ;)

Jag undrar om du kommer att jobba något (med klippning) innan jul eller strax efter jul?

Nelly vill nämligen klippa sig hos dig (ingen annan duger).

Hon kommer hem på kvällen tisdag den 22 och undrar om du har någon klipptid onsdag den 23:e december?

kram Erika

2009-12-14 @ 15:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0